Varsav Game Studios S.A. koncentruje swoj膮 dzia艂alno艣膰 na produkcji gier komputerowych, dzia艂alno艣ci wydawniczej we wsp贸艂pracy z zewn臋trznymi studiami oraz inwestycjach w sp贸艂ki z bran偶y gier. G艂owna produkcje Sp贸艂ki realizowan膮 w艂asnym zespo艂em produkcyjnym stanowi gra Bee Simulator. Zesp贸艂 Varsav Game Studios S.A. sk艂ada si臋 z trzydziestu, utalentowanych specjalist贸w, z do艣wiadczeniem zdobytym w znanych, polskich studiach deweloperskich. Ca艂o艣ci膮 produkcji zarz膮dza weteran bran偶y gier komputerowych w Polsce, kt贸ry przez ostatnie 15 lat pracowa艂 m.in. przy kluczowych projektach CI Games, Flying Wild Hog czy Fuero Games Zesp贸艂 bra艂 udzia艂 w produkcji oraz finansowaniu ponad 20 projekt贸w gier komputerowych. VARSAV Game Studios S.A. chce kszta艂towa膰 艣wiadomo艣膰 swej marki jako studia wyspecjalizowanego w kreatywnym 艂膮czeniu gier akcji z elementami symulacji oraz edukacji. Strategicznym wsp贸lnym mianownikiem realizowanych projekt贸w jest tworzenie element贸w rozgrywki w niespotykanej do tej pory w grach perspektywie i ponadprzeci臋tnej jako艣ci wykonania. Strategia Emitenta jest  realizowana w szczeg贸lno艣ci w dw贸ch g艂贸wnych obszarach: Produkcja gier komputerowych w zakresie produkcji gier komputerowych i mobilnych oraz aplikacji w podziale na:

  • gry 鈥瀦 innej perspektywy鈥 w segmencie indie premium gdzie kreatywne podej艣cie do element贸w rozgrywki 艂膮czy si臋 z jako艣ci膮 produkcji zbli偶on膮 do produkcji AAA. Kluczowe produkcje pod k膮tem mo偶liwo艣ci sprzeda偶owych oraz generowania przysz艂ych wynik贸w Sp贸艂ki.

Ukierunkowanie strategii rozwoju w powy偶szym zakresie w oparciu o gry w segmencie indie premium jest naszym zdaniem najbardziej korzystnym kierunkiem rozwoju ze wzgl臋du na trendy panuj膮ce w bran偶y gier. Analiza najbardziej udanych tytu艂贸w 2018 roku jednoznacznie wskazuje, 偶e gracze wymagaj膮 od gier indie nie tylko ciekawej rozgrywki, ale tak偶e jako艣ci zbli偶onej do gier AAA w warstwie wizualnej i d藕wi臋kowej. Realizowane obecnie projekty wpisuj膮 si臋 w powy偶sz膮 strategi臋 Sp贸艂ki. W grze Bee Simulator gracz wciela si臋 w rol臋 pszczo艂y i realizuje powierzone jej przez natur臋 zadania. Owady, a w szczeg贸lno艣ci pszczo艂y nie mia艂y dotychczas jako艣ciowej reprezentacji w grach indie premium. Z kolei w Giants Uprising rola giganta, kt贸r膮 powierzono graczowi, jest odwr贸ceniem rozwi膮za艅 spotykanych w innych grach, gdzie najcz臋艣ciej to ludzie broni膮 si臋 przed atakami gigant贸w. R贸wnie偶 kluczowy projekt obecnie realizowany przez sp贸艂k臋 stowarzyszon膮 z Emitentem, tj. OVID Works sp. z o.o. z siedzib膮 w Warszawie, gra Metamorphosis 艂膮czy rzadko spotykan膮 w grach pr贸b臋 kreatywnej interpretacji dzie艂 kultury z unikaln膮 mikro perspektyw膮 robaka.

  • pozosta艂e gry, w kt贸rych jednym z element贸w jest prowadzenia prac badawczo-rozwojowych m.in. poprzez tworzenia unikalnych mechanik dla gier. Produkcje o ni偶szym zak艂adanym bud偶ecie kosztowym oraz potencjale sprzeda偶y z silnym elementem prototypowania.

  • dzia艂alno艣膰 wydawnicza 鈥 w zakresie gier zbie偶nych ze strategi膮 tworzenia gier 鈥瀦 innej perspektywy鈥 realizowanych przez zewn臋trzne podmioty. Efektem dzia艂a艅 w obszarze wydawniczym jest pozyskanie projekt贸w Giants Uprising oraz Sweetest Dungeon.

Dodatkowo Strategia zak艂ada dzia艂ania w nast臋puj膮cych obszarach:

  • 艣wiadczenie us艂ug dla podmiot贸w zewn臋trznych oraz tworzenie zaplecza technologiczno – biznesowego dla projekt贸w z bran偶y
  • udzielanie wsparcia merytorycznego, technologicznego lub finansowego projekt贸w podmiot贸w z bran偶y m.in. poprzez dokonywanie inwestycji jako inwestor strategiczny lub inwestor finansowo-strategiczny w podmioty realizuj膮ce produkcje zbie偶ne ze strategi膮 Sp贸艂ki